Do It Yourself
  • Преглед композитних подних облога: НевТецхВоод композитни децкинг

click fraud protection

1/7

Постављање базена од Невтецх Воод | Грађевински саветиНевТецхВоод

НевТецхВоод

Палуба је продужетак вашег дома који се користи за забаву и опуштање, а изградња палубе је скуп пројекат, па је одабир правог производа важан. Али који производ? Право дрво је опција. Изгледа сјајно, али већина људи не цени одржавање потребно за одржавање дрвених палуба. Палубе са ниским одржавањем данас су најпопуларније. И ових дана је лако заменити композитне подове са правим дрветом. Али опет, који производ изабрати? Постоји гомила различитих произвођача који производе подове у гомили различитих боја, текстура и материјала. Велики сам обожаватељ НевТецхВоод Ултрасхиелд Натурале, композитни под који се налази од почетка 2004. Дозволите ми да вам кажем зашто сам одлучио да га инсталирам на своју палубу. Плус: Погледајте неке од наших најбољих савета за самосталну изградњу палубе.

2/7

Снимак изблиза комада Невтецх подова | Грађевински саветиНевТецхВоод

Најбољи композитни поклопац у индустрији

НевТецхВоод је композитни под који је потпуно затворен у слоју заштићене мешане пластике. Ова капа је оно што штити плочу од влаге, УВ зрака и мрља. Врло мали број других произвођача потпуно омота целу плочу. Већина производа је омотана само са горње и бочне стране, остављајући остатак плоче изложен елементима. Неки производи су омотани само до пола са стране, а неки произвођачи пресецају уторе за причвршћивање на бочним странама плоча тачно кроз прекривени слој.

3/7

Два примера боје палубе и зрна | Грађевински саветиНевТецхВоод

Боје палубе и жито

НевТецхВоод поднице долазе у шест боја, од тамне до светле.

1. Перуански тиковина, бразилски ИПЕ
    2. Шпански орах
    3. Хавајски угаљ
    4. Вестминистер греи
    5. Римска антика

Још један сјајан инжењерски дизајн овог децкинга је жито. Постоје два различита стила зрна: Једна страна плоче има природно разнолико зрно дрвета, а друга страна има право зрно. Боје природног изгледа и реалистична зрна два су главна разлога зашто сам одабрао производ. Моја жена је била импресиониранија узорцима НевТецхВоода од већине других које је погледала. И победићу са женом кад год је могу. Плус: савете за рад са композитима погледајте овде.

4/7

Најбољи причвршћивач за палубу | Грађевински саветиНевТецхВоод

Најбољи систем скривених причвршћивача на палуби ЕВЕР!

Да ли сте икада били на палуби са великим размаком на даскама палубе? Њима није угодно ходати босих ногу, опасно је ходати у високим потпетицама, а ако испустите нешто између дасака на палуби у приземљу, могли бисте то и пољубити за растанак. Многи произвођачи захтевају велике празнине због система причвршћивања, а не НевТецхВоод -а. Дизајнирали су систем са копчама од нерђајућег челика који омогућава невероватно уске 3/64-ин. јаз. Нисам наишао на клипове који резултирају тако малим размаком.

Такође, НевТецхВоод препоручује коришћење њихових причвршћивача са зупцима (горе) за држање средине плоче на месту. Остатак плоче је затим причвршћен стандардним причвршћивачима, који омогућавају кретање плоче, са било ког краја. На тај начин, када се плоча прошири или скупи, као и све палубне плоче, проширит ће се у оба смјера задржавајући празнине досљедне на сваком крају.

5/7

Пример како Невтецх -ови затварачи раде | Грађевински саветиНевТецхВоод

Скривени затварачи за палубу на граници

Као и други произвођачи, НевТецхВоод нуди шупље подове, што има смисла јер је мање материјала = мање новца. Такође нуди и чврсту плочу под називом Цолумбус Сериес, која се обично користи за ивице у случају да је крајње зрно изложено. Серија Цолумбус има једну изразиту предност у односу на друге граничне плоче, имају жлебове са доње стране плоча за скривање тачке причвршћивања, тако да нема потребе да било који причвршћивач буде видљив било где у целини палуба. Многи други системи на палуби садрже скривене причвршћиваче, али плоче за укрцавање на већини ових система морају бити причвршћени кроз предњу страну плоче, тако да ћете на крају имати видљиве причвршћиваче границе.

6/7

Палуба направљена од дугих Невтецх плочаНевТецхВоод

Дужине палубних плоча

Шавови су ружни, па што је даска у питању то је дуже што боље. НевТецхВоод палубне плоче могу се наручити у различитим дужинама почевши од 8 стопа, па све до 20 стопа. Изградња палубе са 20 стопа. плоче ће гарантовати неколико шавова ако их има. Затим погледајте наше омиљене модерне савете и пречице за изградњу палубе.

7/7

Повољан знак долара на палуби | Грађевински савети

Приступачно постоље

Цене НевТецхВоода варирају у зависности од тога где живите, али на нашим просторима могу се купити у Хоме Депоту или локалној залихи дрвне грађе за 5 до 5,50 УСД по квадратном метру. Упоредни производи обично почињу од 10 УСД по квадратном метру.

Дакле, ако тражите приступачан, висококвалитетан производ за подове, било би глупо не проверити НевТецхВоод Ултрасхиелд. (НевТецхВоод.цом) Тхие такође производи производе за:

• Сидинг
    • Ограде